Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Breaking news from Cambodia can be found here. CEO often finds Khmer news and translates it into English for our readers if it is interesting to expats, locals, Cambodians living abroad and anyone who wants to stay informed of the latest local and international news stories about Cambodia and our neighbors in South East Asia. There are many sources for Khmer news articles and they can all be found here in one place. Most of the media comes out of Phnom Penh, Siem Reap or Sihanoukville, but we cover national Cambodian news from all provinces.
User avatar
PSD-Kiwi
Expatriate
Posts: 2396
Joined: Wed Jul 09, 2014 8:25 am
Reputation: 450
New Zealand

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by PSD-Kiwi » Fri Sep 07, 2018 9:41 pm

Sang Sok Serey, cool chick, and actually quite a talented MC.
User avatar
Jamie_Lambo
The Cool Boxing Guy
Posts: 12797
Joined: Mon Apr 20, 2015 10:34 am
Reputation: 1309
Location: Pig Penh
Contact:
Great Britain

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by Jamie_Lambo » Fri Sep 07, 2018 10:19 pm

PSD-Kiwi wrote:
Fri Sep 07, 2018 9:41 pm
Sang Sok Serey, cool chick, and actually quite a talented MC.
she is, been listening to her for a year or 2 now mate :thumb:
:tophat: Mean Dtuk Mean Trei, Mean Loy Mean Srey
Punchy McShortstacks School of Hard Knocks :x
kiwiincambodia
Expatriate
Posts: 4240
Joined: Mon May 19, 2014 1:06 pm
Reputation: 435
Korea North

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by kiwiincambodia » Sat Sep 08, 2018 2:45 pm

Jamie_Lambo wrote:
bolueeleh wrote:
Fri Sep 07, 2018 8:38 pm
Jamie_Lambo wrote:
Fri Sep 07, 2018 8:23 pm
bolueeleh wrote:
Fri Sep 07, 2018 4:12 pm
camry? so im guessing he is not that good of a rapper :D
he keeps getting dissed the fuck by a girl rapper called Sang Sok Serey because he copied her songs and lyrics... She calls him MC Bull Shit :plus1:
shitty wussy rapper getting dissed by girl rapper :lol: :thumb:
Talking about Rap dissing, Machine Gun Kelly released a song 4 days ago going in super hard dissing Eminem...


Dissing Eminem super hard, while his style is a complete copy of Eminem anyway, the tool lol
Saw that and made me laugh. Kudos to MGK. Out of all the rappers that got trashed on Ems new album he is the only one with the balls (and enough skill) to actually reply.
Check out my website for all things Kiwi in Cambodia at https://tiny.cc/j410iy
User avatar
Jamie_Lambo
The Cool Boxing Guy
Posts: 12797
Joined: Mon Apr 20, 2015 10:34 am
Reputation: 1309
Location: Pig Penh
Contact:
Great Britain

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by Jamie_Lambo » Sat Sep 08, 2018 3:56 pm

kiwiincambodia wrote:
Sat Sep 08, 2018 2:45 pm
Jamie_Lambo wrote:
bolueeleh wrote:
Fri Sep 07, 2018 8:38 pm
Jamie_Lambo wrote:
Fri Sep 07, 2018 8:23 pm
bolueeleh wrote:
Fri Sep 07, 2018 4:12 pm
camry? so im guessing he is not that good of a rapper :D
he keeps getting dissed the fuck by a girl rapper called Sang Sok Serey because he copied her songs and lyrics... She calls him MC Bull Shit :plus1:
shitty wussy rapper getting dissed by girl rapper :lol: :thumb:
Talking about Rap dissing, Machine Gun Kelly released a song 4 days ago going in super hard dissing Eminem...


Dissing Eminem super hard, while his style is a complete copy of Eminem anyway, the tool lol
Saw that and made me laugh. Kudos to MGK. Out of all the rappers that got trashed on Ems new album he is the only one with the balls (and enough skill) to actually reply.
not actually listened to the new album yet, its going to be played a few times today, but what ive actually heard of it so far, genuinely a bit excited, i used to be one of the biggest Eminem fanboys since 1999, Relapse was the last album i bought, it had a couple of good songs on it but everything since has been garbage, cant stand that sellout pop collaborations he did, what ive heard so far on this new album so far sounds decent though (fingers crossed) going to wack it on now actually
:tophat: Mean Dtuk Mean Trei, Mean Loy Mean Srey
Punchy McShortstacks School of Hard Knocks :x
kiwiincambodia
Expatriate
Posts: 4240
Joined: Mon May 19, 2014 1:06 pm
Reputation: 435
Korea North

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by kiwiincambodia » Sat Sep 08, 2018 5:55 pm

Jamie_Lambo wrote:
kiwiincambodia wrote:
Sat Sep 08, 2018 2:45 pm
Jamie_Lambo wrote:
bolueeleh wrote:
Fri Sep 07, 2018 8:38 pm
Jamie_Lambo wrote:
Fri Sep 07, 2018 8:23 pm
he keeps getting dissed the fuck by a girl rapper called Sang Sok Serey because he copied her songs and lyrics... She calls him MC Bull Shit :plus1:
shitty wussy rapper getting dissed by girl rapper :lol: :thumb:
Talking about Rap dissing, Machine Gun Kelly released a song 4 days ago going in super hard dissing Eminem...


Dissing Eminem super hard, while his style is a complete copy of Eminem anyway, the tool lol
Saw that and made me laugh. Kudos to MGK. Out of all the rappers that got trashed on Ems new album he is the only one with the balls (and enough skill) to actually reply.
not actually listened to the new album yet, its going to be played a few times today, but what ive actually heard of it so far, genuinely a bit excited, i used to be one of the biggest Eminem fanboys since 1999, Relapse was the last album i bought, it had a couple of good songs on it but everything since has been garbage, cant stand that sellout pop collaborations he did, what ive heard so far on this new album so far sounds decent though (fingers crossed) going to wack it on now actually

It’s really good. Back to his roots.
Check out my website for all things Kiwi in Cambodia at https://tiny.cc/j410iy
User avatar
Jamie_Lambo
The Cool Boxing Guy
Posts: 12797
Joined: Mon Apr 20, 2015 10:34 am
Reputation: 1309
Location: Pig Penh
Contact:
Great Britain

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by Jamie_Lambo » Sat Sep 08, 2018 6:37 pm

kiwiincambodia wrote:
Sat Sep 08, 2018 5:55 pm
Jamie_Lambo wrote:
kiwiincambodia wrote:
Sat Sep 08, 2018 2:45 pm
Jamie_Lambo wrote:
bolueeleh wrote:
Fri Sep 07, 2018 8:38 pm


shitty wussy rapper getting dissed by girl rapper :lol: :thumb:
Talking about Rap dissing, Machine Gun Kelly released a song 4 days ago going in super hard dissing Eminem...


Dissing Eminem super hard, while his style is a complete copy of Eminem anyway, the tool lol
Saw that and made me laugh. Kudos to MGK. Out of all the rappers that got trashed on Ems new album he is the only one with the balls (and enough skill) to actually reply.
not actually listened to the new album yet, its going to be played a few times today, but what ive actually heard of it so far, genuinely a bit excited, i used to be one of the biggest Eminem fanboys since 1999, Relapse was the last album i bought, it had a couple of good songs on it but everything since has been garbage, cant stand that sellout pop collaborations he did, what ive heard so far on this new album so far sounds decent though (fingers crossed) going to wack it on now actually

It’s really good. Back to his roots.
gave it a few listens, starts great, drifts off a little at the end i think but some great tracks on it and a great improvement from his past 3 albums, probably his best since Encore
:tophat: Mean Dtuk Mean Trei, Mean Loy Mean Srey
Punchy McShortstacks School of Hard Knocks :x
User avatar
Jamie_Lambo
The Cool Boxing Guy
Posts: 12797
Joined: Mon Apr 20, 2015 10:34 am
Reputation: 1309
Location: Pig Penh
Contact:
Great Britain

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by Jamie_Lambo » Sat Sep 08, 2018 7:50 pm


@kiwiincambodia
:tophat: Mean Dtuk Mean Trei, Mean Loy Mean Srey
Punchy McShortstacks School of Hard Knocks :x
User avatar
PSD-Kiwi
Expatriate
Posts: 2396
Joined: Wed Jul 09, 2014 8:25 am
Reputation: 450
New Zealand

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by PSD-Kiwi » Sat Sep 08, 2018 8:07 pm

Good to see some real MC's taking shots at all the crap 'rappers' that are so 'popular' these days.


User avatar
bolueeleh
Expatriate
Posts: 4440
Joined: Fri Jan 29, 2016 12:39 am
Reputation: 789
Location: anywhere with cheap bonks

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by bolueeleh » Sat Sep 08, 2018 8:20 pm

PSD-Kiwi wrote:
Sat Sep 08, 2018 8:07 pm
Good to see some real MC's taking shots at all the crap 'rappers' that are so 'popular' these days.


im gonna need subtitle on that :ROFL: :ROFL: :ROFL: , prefer snoop dogg stoner laid back style rap

Money is not the problem, the problem is no money
User avatar
Jamie_Lambo
The Cool Boxing Guy
Posts: 12797
Joined: Mon Apr 20, 2015 10:34 am
Reputation: 1309
Location: Pig Penh
Contact:
Great Britain

Re: Cambodian Rapper MC BULL Gets Car Stolen

Post by Jamie_Lambo » Sat Sep 08, 2018 9:05 pm

PSD-Kiwi wrote:
Sat Sep 08, 2018 8:07 pm
Good to see some real MC's taking shots at all the crap 'rappers' that are so 'popular' these days.


haha he did this funny video that went viral,
14. is his mumble rap impression lol
:tophat: Mean Dtuk Mean Trei, Mean Loy Mean Srey
Punchy McShortstacks School of Hard Knocks :x
Post Reply Previous topicNext topic
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post