(Poop) Beauty Queen

This is a part of our Cambodia forums to chat about anything Cambodia-related. This discussion forum is at the top of our site because it's usually the busiest part of the expat community chatter with random topics on just about everything, including expat life, Khmer politics, Cambodian blogs we have or have come across, or whatever else our members want to discuss. Whether you're an expatriate, tourist, Cambodian or random traveler just passing through South East Asia, you are welcome to talk about anything or start new topics yourselves.
Milord
Expatriate
Posts: 1255
Joined: Sat May 17, 2014 6:14 am
Reputation: 3
Location: Soon, Soon There
Canada

(Poop) Beauty Queen

Post by Milord »

WTF?

Jaap N.
Expatriate
Posts: 904
Joined: Sat May 17, 2014 1:42 pm
Reputation: 10
Netherlands

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by Jaap N. »

Where can I get a poopcalender? :Yahoo!:
Milord
Expatriate
Posts: 1255
Joined: Sat May 17, 2014 6:14 am
Reputation: 3
Location: Soon, Soon There
Canada

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by Milord »

Why? Wanna be a Judge?

Step into my filthy office, young lady...
User avatar
IraHayes
Expatriate
Posts: 1429
Joined: Sat May 17, 2014 7:38 am
Reputation: 738
Marshall Islands

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by IraHayes »

This needs merging with the "Shit stirring bitches" thread tbh
Jaap N.
Expatriate
Posts: 904
Joined: Sat May 17, 2014 1:42 pm
Reputation: 10
Netherlands

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by Jaap N. »

IraHayes wrote:This needs merging with the "Shit stirring bitches" thread tbh
Nice one!
Milord
Expatriate
Posts: 1255
Joined: Sat May 17, 2014 6:14 am
Reputation: 3
Location: Soon, Soon There
Canada

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by Milord »

It made me laugh. Semantics.
Jaap N.
Expatriate
Posts: 904
Joined: Sat May 17, 2014 1:42 pm
Reputation: 10
Netherlands

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by Jaap N. »

Milord wrote:Why? Wanna be a Judge?

Step into my filthy office, young lady...
What!? You're calling my office filthy? How dare you! :beer3:
Milord
Expatriate
Posts: 1255
Joined: Sat May 17, 2014 6:14 am
Reputation: 3
Location: Soon, Soon There
Canada

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by Milord »

IraHayes wrote:This needs merging with the "Shit stirring bitches" thread tbh
Isn't that a Japanese TV Game Show? :)
User avatar
vladimir
The Pun-isher
Posts: 6077
Joined: Mon May 12, 2014 6:51 pm
Reputation: 185
Location: The Kremlin
Russia

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by vladimir »

Asians are always trying to save faeces.
Jesus loves you...Mexico is great, right? ;)
Milord
Expatriate
Posts: 1255
Joined: Sat May 17, 2014 6:14 am
Reputation: 3
Location: Soon, Soon There
Canada

Re: (Poop) Beauty Queen

Post by Milord »

:lol: You just had to step in this one.
Post Reply Previous topicNext topic
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post